sreda, 3. oktober 2007

love is all we need

kako zalostno se mi zdi, da sem mela prav...John je sel spet u Edinburgh (vsak dan gre "sluzbeno", domov pride okrog 8h dans), Kate mi je pa dans rekla, da je zvecer ne bo doma(ko John pride ona gre), ker gre zurat. sama:) khm..tolk o tem kok se mata zakonca rada:) svoje otroke naravnost obozujeta, onedva se pa tud pogledata ne..niti kregata ne! nich od nich...skoda no.res so cute family ce jih na slikah vids..

no ne boste verjel, dans sm kumej cakala, da grem fuzbal spilat..prou moril mi je ko sm bla ceu dopoldne (do 1h) sama doma in sm gledala dvdje spt..:) prou cakala sm da pride zivez spt u bajto...seveda mi ni blu treba doug cakat da sm zagledala nicholasa in spt - cebelco pa pikapolonco:) jaooo...no ko sva z nicholasom zacela spilat fuzbal pred bajto, je bla polna streha delavcev(ja se zdj popravlajo streho). in kaj se je tamal zacel drt (stal je v golu, strelala sm mu "kao" proste strele)... "hey guys!!!! watch teja's shots!!! i want to see her under pressure!" ta mala podgana mi je zrihtala obcinstvo-polno streho starih decou...wau res. impressive!!! skor sm se trmat zacela-pol sm pa dojela, da nekak nimam pet let in da bi se osmesla (kar sm se tak al tak po parih sekundah, ko sm zgresla gol:)). pol sm mu pa zagrozila, da ce mi se enkat to nardi, bom sla jutr na njegov trening in zacela vpit pred vsemi "watch nicholas!!" no in pol je nehov..tamale se da hitr pogruntat:)

za kosil sm jim nardila "slovenian pancakes"..take taprave slovenske palacinke. njihova mami namrec ma nek prasek, katermu doda vodo in jim vedno dela ameriske z javorjevim sirupom. no jaz sm se pa odlocla, da bom nardila pristne dolenske (okej mau pretiravam:), z velliiik marmelade:) take k palacinke pac morjo bt!:) no in se je zacelu...ze zutri ko sm uprasala Kate (mami) ce mi lah pokaze kje je moka, jo je mela manj kot pol kile, pa se ta je bla cez rok (ona pac ne mara kuhat, pa use ma ze napol prpravlen kar kupi)..pa sm rekla..nch-dobr bo:)) jajca, mlek, sol, sladkor...to pa itk vem kje majo..no ko sm zacela delat palacinke sm ugotovila, da ta jajca so ciz cudna jajca..rumenjak je skor bel!!in masa s preteceno moko, belimi jajci in mlekom brez mascobe pac ni bla neka super masa. dodala puter, jih pekla na olivnem olju (ker druzga nimajo:), jih metala po kuhni in usi tamali so jih hvalil..:) ufff....ku bi vi vedl kak mi je odleglu..sam se zdj nevem zaka so jim ble tak dobre-zarad showa k sm ga uprizorila al zato k so ble res okusne?:) mislm da je prva opcija bolj verjetna:)) no kakorkol...ko jih je nicholas jedu (pojedu jih je 5!), je prsu do mene (jz sm jih se pekla se za tamale) in mi reku "teja i THINK i like you" (poudarek na think!!, ko da bi mogu se razmislat pezde)...itk sm pala u smeh..pol je pa zacel razlagat, da ce zanemar dejstvo, da sm punca, sem zlo uredu. zakaj? ker igram fuzbal, ker znam dobre palacinke nardit pa se funny sm:))))) wau res...pol je pa se reku, da nanga je itk noro full punc, ampk da njemu so pa redke vsec:)))))))))))) ej ta tamau....ni moznu. no comment!

no po kosilu je pa prsu k Nicholasu se kolega (njegov sosolc). jz bi temu rekla double trouble:) ampk ko sta sla po svoje, k Jacku domov, sm mela lubi mir spet. puncke sta ble clo pridne, gledale sta tv, jz sm jima pa delala rozice iz sadja in zelenjave (to full rade jesta:)

danasn dan je biu ubistvu super...zdle sm tle u dnevni pa Jack (prjatu od Nicholasa) pa Nicholas gledata zenske na tvju ko se tepejo. temu receta Kitty fight...jesuuuussss!!!

p.s. "even if men could understand women,they still wouldn't believe it." :) A.W.Brown

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

ja jaz kr pridno berem tvoja poročila :)...no videš včasih maš slab dan včasih doberga...ampak zmerej kej dogaja...čist teja stil...dej še mal napiš kako si kej ti...sej veš magar na moj mail...pogrešam te...ampak u bistvu smo skos v stikih pa je vsem lažji...v vseh nas boš našla tolažbo če jo boš seveda rabila ti sam povej pa te bomo s komentariji lahko tolažili :)...ok dost sentimentalnosti...še jaz povem kako sm se mela dans...jaz sm tud kuhala...amapk sm mela vse potrebščine :)...riž, govedno v zelenjavni omaki pa gobovo juho z vrečke (ja kaj, če sm pa študent) z popečenimi koščki kruha...so vsi pohvalil...tko k tebe :)...drgač pa dans nism mela faksa...zakon :)...zdj grem pa pred tv viset...;) ej uživej...mej lep dan tud jutr...se kej tipkamo papa mačka...

tejcha pravi ...

uuu...kak dobro se sele tvoje kosilo slis! pa gobova juha iz vrecke je vrhunska!:) sploh pa tako ko moja mami nardi ko doda se kasho:) mmmm:) no anyway, tud jaz use na polno pogresam!kumej cakam, da se sola zacne (cez en teden), ko bom mela po vsej verjetnosti se eno sluzbo plus svoj avto, da bom sla prot veceru kaj v mesto:) (od kate sodelavka ma tok staro hcerko ko sem jaz)..tak da za zdaj-mi pa full pase pocivat na vecere, pa mau tv gledat, maile pisat pa tko...u izi..:) lepu se mej tud ti************

Tadej pravi ...

misel na koncu posta je pa čist v stilu dneva.. joj mora bit luštno tam, čeprov vidm da ti dajo tamali dosti dela, in palačinke njami tut jst sm jih danes jedu ampak tut tvoje bi enkrat probal, čeprov ne z belim rumenjakom...
lepo se mej in komaj spet čakam tvoj naslednji post
papa ******

Gregor pravi ...

na muč zanimiva poročanja! :D enkrat jim morš še štrudl nardit! :) sicer pa vidm da ti kar gre s temi froci, sej ce bi komu to slo bi bla lih ti. :D jst bi pomoje igral fuzbal cel dan in pozabu na punckast del druzine. :D

tejcha pravi ...

looooll:) pozabu na punckast del druzine:)) hehe..sj bi hitr slisou.."gregggaaa, could you please help me to take off my clothes, i need to pee" :)))

ja strudl...jesus..tu pa nevem ce znam. no sj..ce mam recept mi ni panike, tega je pa na netu itk pouno..enkat jim bom se rizoto skuhala.za celo familijo, ker matka je rekla, da je se nikol ni sama nardila:)) jaoo:) no sj...zvecer se javim,ko bom spt polna zgodbic:)

p.s.tadej, pancakes party ko pridem domu:) hehe

oga pravi ...

amm.. teja naslova nism dubu dej ga pošl na zan.oga@gmail.com ajdi ga.. uživi..