nedelja, 28. oktober 2007

La salsa es mi vida

noro. prvic sm bla na takem vecjem salsa partyu...pa sj sploh nevem kje bi zacela prpovedvat k je blo tko waaaaaaauuu. ej res...najlepsi vecer kar sm tle, tuk energije na enmu placu...kj tazga se nism dozvela..

bli so venezuelci, nigerijci, spanci, en indijc celo:), en dubajc, plus skoti, anglezi..pa itak moj super plesalec Rod (tu je moj ucitelj salse drugac:). no pa da vam najprej povem pot do tja...

sla sm s svojim avtom do centra montroseja (5 min vozne), tam sm bla pa zmenena, da me Rod & co. poberejo (ena zenska okul 35 in en upokojenc se). ko sm tja prsla minuto cez 9(zmenen smo bli ob 9h) so me ze cakal:) (to je prva razlika med upokojenci in ne upokojenci). upokojenci so tocni:) no ko sm se usedla u avto, sm mela cokoladke s sabo in sm se zezala, da te lah usi jemo, saj majo etiketo "zdravo zivljenje", tak da tud ce je kdo diabetik al pa ce ma holesterol mu ta cokoladka ne bo skodla. smeh in led je biu prebit:)

rod je vozu po avtocesti 60 miles per hour, kar je prbliznu 100km na uro in to u cetrti prestavi:)) men je blu full bednu, ker je masina tak tulila...in kaj je naredu? cd salse je dal mal bol naglas in smo picil:) jaooo kaka legenda. no sj pol cez neki cajta je presaltu, sam jz mu pa tud nism hotla nch rec, ker sm mal mlada da bi mu pamet solila:p

ko smo prsli na "cilj". ABERDEEN. polno mladih na ulcah, eni nasemljeni u kure, eni u sexy nune spet drugi u piscance? nism ciz dojela ka se spet dogaja, sam pol so mi razlozl, da tle ko je halloween se ga praznuje en tedn prej in en teden po...usi se semjo, ker jim je to vsec:) ja pa suppperrr...ufff kak mam rada maskare:) ja drugac pa mesto je mogocno, kake stavbe!!! stefka sj sm slikala, sm so slike meglene:) jaooo silly me:) pa tud mesto je ze kr mau novoletno okraseno, tak da je tud to dajalo nek poseben car...

ko smo prsli u dvorano (btw...jz nism vedla da bojo pel u zivO, ker mi Rod tega ni omenu), je biu na odru en (sexy!!!) venezuelc in zacele so se lekcije salse(ala varjanta aerobika, ogrevanje, etc etc.) pac eno uro smo delal razne obrate, rumbo, cha cha, mambo...use je med sabo povezval..kake kombinacije je delal...bad!! res..njegovi boki!! ko gumica!!:) zvijou se je ko kaca, na trenutke naredu par ostrih gibov k so bli ciz kontra ritmu, ampak ko si to gledu kot celoto si obstal z odprtimi usti (no vsaj jz sm:). no ampak to se ni biu najvecji sok vecera..tip je res...ka je delau..jaooo. no sledil je ples u parih..in to se skoz menjavas. no seveda, ce tip pride do tebe:) ampak princip je tak, da ko je komada konc, se mal obrnes in ze mas druzga plesalca. najbols sm se pa ujela z Rodom. cista improvizacija, neverjetn vodja...sam prepustis se in se vrtis, vrtis, vrtis in na konc si tak pijan da ti ni nich jasno(pa ceprav ne pijes alkohola:p

nekje sred vecera ob ene polnoci, je pa glih ta venezuelc(k je na zacetku vodu ogrevanje) prsu na oder z eno zensko in sta zacela plesat. ej!!!! to je biu najbolsi ples kar sm jih vidla u zivljenju. kako ujemanje(da ne govorim o strasti)! ubistvu sta se tak dopolnjevala, da sm clo zacela verjet u popolnost?:) usi smo stal, pa gledal..vmes smo vriskal od navdusenja in ko si vs mokr od salse, pa ko vids dva tko plesat + sliss vriskanje u ozadju, gre kar mraz po teb. what a feeling...ko se res pocuts najbol zivga kar je mozno. seveda mi je uzgal, da jz lah to posnamem in u tistem navdusenju sm misla, da snemam, vendar sm tik pred koncem plesa pogruntala, da nism prtisnla gumba za snemanje:) glih prtisnem gumb in ujamem zaklucek (on jo vrze nazaj in jo ujame 10 cm od tal). filmck je doug 4 sekunde:)))

plesal smo od 10h-2.30 non stop. edino kar sm umes letala, sm si sla susit lase na wc (tam k je za roke susit-zlo uporabna zadeva ubistvu:) itak sm bla ciz ciz ciz premocena, vendar tokrat nism mela ekstra majce...ma brigal me je.usi so bli ciz mokri.

noge so me, ko smo bli na poti domov, pa tak bolele da ne znam opisat. ze ko smo hodil do avta sm zgledala slabs ko oba upokojnca zravn mene. sepala sm namrec na obe nogi:))) misice so me noro pekle, ampk dokler je bla muska sm se pocutila naravnost fenomenalno, ko so pa muske ni blo vec...aaaaaaaa. kak so me noge bolele. celo pot nazaj do montroseja sm si masirala misice in danes sm super. sm se clo bala, da ne bom sposobna iz postle ustat:) no ko smo prsli do avta, je meu Rod u prtlaznku kavo u uni flasi k zadrzuje toploto (termovka?) nevem kak se rece. no uglavnm postrest nam je hotu z vroco kavo in piskotki (ja madona kaku so upokojenci handy:) no jz kave nism pila, ker sm vedla da ce to nardim ne bom spala celo noc. lepo je spil kavico, pomalcal in veselo smo krenil proti domu. ugibejte ka smo poslusal u avtu?:))))) SALSO:))))) ko te ona dobi u svoje kremple, te ne spusti nikoli vec..niti noces, da bi te spustila...

pogruntala sm zaka je men salsa tko usec. to je mesanca full velikih plesov in kar je najbol pomembno-cista improvizacija...to je men tak zakon. ko ni nekaj, cesar bi se lah navelical. ker je vsak ples unikat in vsak gib nekaj posebnega. in najleps je, ko neves, kaj sledi in pol te plesalc zavrrrrtiiiiiii...in za trenutk si ciz drugje.

drugac smo pa tud merenge ogromn plesal. le kdo me je naucu? ROD:) no pa da vam se neki povem o njem. on je star tam okrog 50-55 in kar je zanimiv je blo to, da mi je razlagau o sloveniji ko smo se vozil u aberdeen. ni mogu prehvalt kranske gore, postonjske jame pa se neki. aja!! pirana! jz sm mu itak tkoj povedala, da moje dalec najljubse mesto u sloveniji je piran in se je strinjal, da mu je se zdj lepo ko se spomne na slovenijo (mam filing da je kar dost prepotoval u zivljenju). nasledna stvar k mi je dala pa full mislt je bla pa ta, da me je vprasal, ce sm prava slovenka. pa sm rekla: "jap, cistokrvna":) pol pa sok: " a si bla na triglavu?" ooooooooo bad!!! pa jz "ne". on:"ja pol pa nis prava slovenka" o ti klincek mali:) torej...moja nasledna pot je TRIGLAV!!! al smo slovenci al nismo??:) sj to pot nacrtujem ze 2 let, sm se ze menla s kolegi s faksa, sam k nikul ni cajt!! kr neki ubistvu. u letu 2008 si zastavm cilj, da grem na triglav! iscem pa koga k bi su z mano (namrec..sj veste moja orientacija pa tu:). btw..k kdu ve, ce se da najet kakega vodica na triglav:)?

dodala bom par slik, plus eno smesno anekdotico:)

p.s.med plesom se menim z nekom in me vprasa od kje sm. mu povem in me vprasa kaj delam tu.mu povem, da sm varuska. pa on: "ja ves, sj jz u dubaju tud rabm varusko" pa ga pogledam pa mu recem "sam problem je, ker jz pazm sam na otroke, ki so stari od 5-10 let,40 letni otroc me ne zanimajo" :)

p.s.2. nasvet teje (za moski del, ki to prebira) : NAUCTE SE PLESAT...

3 komentarji:

Unknown pravi ...

hej kar se tiče triglava smo se lih z lejo menil zanč enkrat, k ona je šal letos, da bi šli...enkrat polet k takrat je najbu za v gore it...tko da to mam tud jaz v mislh, pa vrjeten tud kdo drug...nč bejba lepo se mej

Unknown pravi ...

Tejča...noro..tole tvoje dogajanje na Škotskem... prou fouš sm ti!!! Ej sam res..ful ful ti zavidam! Še posebej k se tko noro ziblješ v ritmih SALSE!! Drgač pa pogrešam teeee!!!
Glede triglava pa...eno kandidatko že maš!! Js sm bla letos septembra pa je blo NEPOZABNO..to pa res morš doživet..veš ker filing k si na vrh!!! Pa še taprav Slovenc rataš;) Uglavnem... uživej še naprej!!! pa se še slišmo! MISLIM NATE* Lea

tejcha pravi ...

oooooooo lejci!!!:) pa stefkaaaa:) jaaaa evo...ka ce bi se kr prdruzle uni fori "sto zensk gre na triglav" :)))))) hahahahhahahaha:) jaoo kak men dogaja spet:)

ja tud jz full mislm na vas in kumej cakam da se spet vidmo:)

lep skotski pozdrav:))t.