sreda, 10. oktober 2007

mnjami

naredla sm tiramisu..kuk dobr je, to se nevem. bomo zvecer sprobal:)) kak je dans dan potekal? zutrej budnica (tamali:), Nicholas na fuzbal, Kate, John na siht, tamale pa jaz pa doma. najpri smo risale, vmes sm se kuhno pospravla od zajtrka, pol sta sle tv gledat, pol sta ble (spet) lacne:) ob 9h sta mele zajtrk, 10 cez 9 sta nehale jest, ob pol 10h sta ble lacne spt...jaoooo te tamale:) no vmes mi je se mack uletu u kuhno ciz krvav..jaooooo ta njegov uses jz nevem ka delajo dohtarji z njemu..neke kremce mu predpisujejo, ki je ena tuba 100 funtov, pomaga pa nch. obup! in pol si je ono ovratnco dol spraskov in prsu u kuhno ciz ceu krvav...ej bljahh..sam napodila sm ga vn..pa sj se mi smil, sam kaj nej z njemu?

no po kosilu sta se spomnle da bosta mele secret box.usaka svojo seveda. not sta iz sobe z igracami, usaka si nabrale nekej stvari in buh ne dej da bi ena drugi kaj vidle. kaj je blu? pride suzanne u kuhno, prnese svojo skatlo. zravn pride georgia in suzanne odpre svojo skatlo in slucajnu je vn pogledalu neki zelenga. georga se je valda zacela drt, da ona ve, kaj je u njeni skatli. suzanne u jok pa na drevu:) kak se je jokala..ja fak..jz bi stekala, da cvils, ce ti mack umre..ampk ena boga skatla..ja jezus...in jaz jo zacnem tolazt, da itk ni panike, da ona ma u skatli full stvari in da ni pomembnu, ce je vidla samo en predmet. pol sm se dodala, da ves kuk bi blo lah se hujs, ce bi ji skatla na tla padla in bi se vse raztresclo in pol bi sele lah jokala ker bi georgia pa res vidla vse stvari. no nekak se je potolazla..ne mine 5 minut in tocno zgoraj nasteto se zgodi(skatla ji je padla na tla). jaoo jaooo jaoo...ce sm rekla, da je prej jokala, se je zdj drla ko zval. ce sm rekla, da je prej jokala tko ko da ji je macka umrla, se je zdj drla tako, kot da ji je umrlu pu familije:) u tisti histeriji tamalih sm jaz brain stormala kaku jih potolazt (ze desetic ta dan:) no in mi pade na pamet, da se gremo to igro lah od zacetka. predlagam, da use igrace iz secret box damo ven in si zbereta nove igrace in igro zacneta od zacetka, ko se nben ni nch vidu. na mojo velko sreco, tisina in kimanje..fiiiijuuu:) dodala sm se, da zdj predlagam da dam skatle na vrh omar, da ne bo prslo spet do nesrece. hvala bogu!! sta spet kimale...no zdj mam skatle na omar:)) ob 1h sm jima naredla sendvice, pa rozce iz zelenjave in sadja pol sm jih pa pelala k prjatlci (tko mi je kate narocla). po tem k sm jih odlozla sm sla u trgovino po sestavine za tiramisu..sam upam, da bo dobr...

ja dans ko sm vozla avto sm se enkat usela na stran kjer ni blu volana:))))))))))) mal pa me se mede:)))))))))) samo na sreco me ni noben vidu. si predstavlate, da dostavm otroke k uni matki, maham ko hodim proti avtu in se usedem na napacno stran, iztopim, grem okrog avta in vse to opazuje matka od Megan(tko je tamali ime)? ka bi si kate misla? kak freak prevaza njene otroke..:)

no ucer okrog sestih so me klical, da naj pridm k babici (uni ta gobcni), da nam je vecerjo nardila..full majo lepo ustiman, men je hisa clo lepsa ko pa tle..zunej majo tud tak vrt da samo gledas..same rozice, klopce za sedet, travca 2cm velka...(to sm use opazla, ker sm iskala vhod od bajte:) no vecerja je bla super...itk babica spet full razlagala 100 in eno stvar, vmes clo povedala tako zgodbo da nism mogla niti pogoltnt kar sm mela u ustih, tak smesno mi je blo. otroke je namrec peljala u dezelo petra pana in kluci od avta so taki, da se jih da raztavt..no ona je ocitnu, ko je vn vzela kljuc, zravn prtisnla na en gumbk in del kluca ji je ostal v roki, del pa u klucavnci...ona je misla da je kluc zlomla:)))))))))))) lolllllllll kak je to ona smesno povedala. mela je use 3 tamale u avtu, seveda je Nicholas se neki pripomnu...in ona je zgubla zivce in zacela tovct po volanu in govorila zravn "stupid car, stupid car.." pol je pa klicala pu zlahte, da ne morjo iz avta,ker je kluce zlomla. John ji je pol razlozu, da ni panike in da naj nardi to pa to, pa da bo vse kul..no ker jo je "resu" nas je pol use na vecerjo povabla:)))))))))) svasta:)

tud dedek pa babica majo sobo z igracam (za vnuke) in not je tud miza za namizni tenis. itak me je nicholas izivov ze celo vecerjo in pol sm ga premagala:))) kaka zalost je bla pa to...jaoooo. no igrala sm tud s tamalima, sam tamale majo svoja pravila (beri: zogca se lahko dotakne tal, stene, oken, stevilo kokrat lahko pade na mizo je neomejeno, stetje tock te pa tud mau zbega) suzanne je spilala prot men in je vodila 4:0 in pol dam jaz piko in rece ona..zdaj je rezultat 4:5:))))) in jo vprasam kak je to mozno, pa prav "tejjaaa ti ne razumes" :)))))))))

ja s tamalimi se full vec menmo iz dneva u dan. vem, da bo cudnu zvenel, sam suzanne mi je wayyy bolj simpaticna kot georgia. dans ko smo sedele za mizo mi je rekla da bi rada slisala pesem s stevilko 88. pa ji recem...suzanne cd ma samo 21 pesmi:)) pa ona "ne ne, ziher je stevilka 88" in k nism vedla ka naj nardim, sm pac zavrtela zadno pesm na cdju (21) in bla je prava:)))))))) kaka je povezava med 88 pa 21? anben na vej:))

no zdaj pa letim po tamale k megan..ze mau zamujam:) ups...ostanite u cvetju, mejte se rad:))))))

p.s."when we talk to God, we're praying. when God talks to us, we're schizophrenic." lily Tomlin
:)))))))))))hahaha

4 komentarji:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Ups...ne vem kako mi je tole ratal zbrisat...

...no uglavnem...pisala sm ti sam tok da veš da mislm nate! :)

Vsak dan me zabavaš s svojim blogom....ti bi mogla kr knjigo napisat!Zihr bi bla uspešnica!! :)

Drgač me pa zanima neki...k tej otroci nč v šolo ne hodjo??

Lep pozdravček iz Trebnjega...

Tamara

Unknown pravi ...

ej ne ti jaz neki povem...profesor na faksu je reku, profesor ne k nej bi bla študirana oseba...neki razlaga pa je reku ja sej to je tok smešnu, da lah pogineš od smeha...wtf...uglavnem smejal smo se :)))))....aja gregor jerak živi z našimi en mesec, da si najde stanovanje sam tok da veš...k nč ne poročajo...pa postrigla sm se :)))...sam ne tok nakratku k ti :)...drgač pa k prideš domov moraš nardit tiramisu...k to je ena mojih najboljših sladic...uživej...do jutr papa

tejcha pravi ...

munci!!! stefkic!!!!!:)

kak dobro vaju je slisat:))

ja munc, otroc hodjo u solo. sam glih ko sm jaz prisla majo 14 dni pocitnc. ja dobra sola, ni kej:) drugac pa..doma so sam se 2 dni, drug tedn majo solo..sj po eni strani je blu full idealno da so mel pocitnce glih ko sm prsla (sm se lepu usega navadla:)

knigo:) hahaha:) munc ti ga pa pokas:)))


pogines od smeha:) tale profesor pa ni glih bisercek:) sj pomoje vas je pol pu predavalnce "POGINLU!":)

grega je cimer od aljosata pa johnnya ,pa mase pa nine? waaaaaaauu:) kak dobro:)

se javim se polej...lepu se mejta, hvala k me bereta****mwa mwa mwa