sobota, 27. oktober 2007

hiperaktivna 2.

morm se dans se enkat javt, da vam zaupam se par zgodbic...mami mi je namrec poslala vrecke pudingov, pecilnih praskov, vanilnih sladkorjev, prelivov za torte. ja kdor je d best je pac d best. mama je ena samaaaaa, svet z njo se zacneeee...:) mau me spet zaneslu. no in k sm dobila paket, sm ga odprla in tkoj valda zacela pect PIJANO NEVESTO(petra, cipka sorry ko te nism poklicala za tvoj recept, k vem da je full bolsi, sam sm bla tuk zagnana, da je blu ze na pu specen ko mi je to na misu palu:) . kate je bla navdusena, da se mi da to delat, sam ce sm dobre vole sm sposobna marscesa:) in ka je tle posebnga? jaaaaaaa ku ne veste??? veste kuk dobr filing je po enmu mescu spet cutt neki slovenskega??? puding k sm ga skuhala, pa je tak disalo po pecivu, pa itak sm hitr zlico pudinga pojedla...uuuuufff what a feeling...kuk dobr. zaprla sm oci in pocutila sm se, ku da sm doma, pa nasa mami pece, jz pa puding kradem:) priceless.

no ko je bla moja peka zaklucena, sm se odlocila, da pomijem se hladilnik. kate je bla itk full vesela, men pa tud ni problem kaj ekstra nardit, ker so tak vredu do mene. seveda mi je moja lubica prskocila na pomoc (Suzanne) in skp smo pucanje hladilnika spremenle u pucanje kuhne (mau smo vode polile tud po tleh, cistilo je spricalo mal po omarcah-seveda vse namerno:p, na konc pa je hladilnik cist, tla pa tud:) super, ane:) (p.s.mami ves, jz drugje rajs pospravlam ko pa doma:p

no zdaj pa res grem..ja vem dost mate mene in skotske:) ce je pa taku lusnu:)

no uzivajte, kopajte se u cvetju, redno se tusirajte (cak nevem zaka sm tu rekla:), ...

mwa mwa mwa mwa mwa mwa

teja vas ma rada. na much:)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

dobro jutro, saj zame...dans smo uro prestavel, eno uro dle spanja...včeri si pa zamudila večer k ga že dolg ni blo, sej drgač ga je tud mare zamudu :) je bil v beli krajni :) pomojem mu je blu tud lepo, sej veš kaj mislm...men, leji pa nini je ziher dogajal, smo plesale full, tko k me ponavad :)... drugim pa tko tko...ampak blo nas je pa ogromrn: grega, leji obe,tadej, nina, nika, maša, janez, aljoša :),pa še kšotov predsednik boršnar pa blaznik sam encajt...uglavnem faj je blu...sam okus v ustih dans zutri ni bil fajn...sam mačka pa nimam :) še :)... novlet kšot ponudba: bratislava 4dni okol 100evrov...nevem včer so bli vsi za sam mam filing da se bo še kej spremenel...drgač mormo v 14 dneh povedat da pol oni naprej organizirajo...no sam tuk da veš...:)...sej bi ti še kej pisala sam se mi preprosto ne da ... upam da bo današnji dan tud tak je bil včerajšni...da boš polna energije...jaz ne morem bit k dž pada, kaj čmo vreme nardi svoje...ajde smo na vezi...papa

tejcha pravi ...

hej hej hej..:)
ja bratislava..hmm...ce greste usi grem pa se jest:) sj itak da zur bo full ker bo morje mladih (tku ku usak let). cena je ugodna, tak da upam da boste za. jz sm za:) ja sm vesela da ste densal..jz sm tak densala da me dans noge bolijo:) jaoooo...pila nism nch, tak da je tud okus u ustih dober:)

no sporocej mi kdaj se boste prjavl. ko se boste pejte k moji mamici po dnar, pa se mene prjavte:) aja..pa recte ji, da ji bo bog povrnil:))))) hecam malo

lepu se mej, pa hvala za novice***