petek, 19. oktober 2007

zaklenjena

jaoooo...kga mi je tega treba:) tamali so sli u solo, jaz lepo zajtrk pojedla, spila kavo, prebrala casopis. zveni popolno? ja sj tud je:)))) no...seveda nic ni popolno in to sm dons tud dokazala..:) usako jutro nam dostavjo mleko in casopis, to sm sla iskat na predni vhod in za sabo zaklenila vrata (tega skor nikol ne nardim). torej 1.vhod je bil zaklenjen..potem sm pa hotla it u trgovino po ene ribe k me je kate prosila, pa se zase sm hotla mau u shopping pa na sprehod po montroseju (i just love walking;). no pograbm svojo torbico, kluce od avta, grem do zadnega uhoda, nastimam klucavnco od znotrej tako, da ko se vrata od zunaj zaprejo so zaklenjena. ko zaloputnem vrata, pogruntam, da sm vzela rezervni kluc od avta (rezervni kluc pa nima klucev od bajte gor). o m g..panika!! stala sm 5 min pred bajto in jo gledala...nism mela pojma kak nej not pridem (ura je bla 10 zutrej) in spomnla sm se, da tud kate dans ni uzela pravih klucev ampak rezervne od njenga avta, ker je prave nekje zgubla...john je su pa u london do jutr (nben navej zakaj). in moj problem je dobu enormne razseznosti. ne da sm zaklenila samo sebe vn...poleg sebe sm zaklenla se kate + use otroke. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! plus tega sm probala druge uhode...in ko zanalasc use zakleneno(uhod od mleka + se en drug). ni moznu!! ku zmer je ta bajta usa odprta, le tokrat...arggghh! no ko sm nekak zadihala..sm sla u trgovino po ribe in potem sm nameravala it do kate u pisarno in ji povedat. vendar! ko sm zbirala tiste ribe tam med policam me je presinlo, da mogoce mam pa original kluc u moji torbici k jo mam s sabo, ker sm ucer misla, da gremo z mojim avtom po otroke in sm jih (slucajno) pustla u torbic..in pogledam... jaaaaaaaaaa!!! not so bli!!! aaaaaaaaaaaaaaaa...kako veselje. ku da mi je 100 kil iz srca palu. uf kako olajsanje..sam pol sm se zavedla..kuk bliz sm bla katastrofi (na tej hisi se tud okna v spodnem stuku ne odpirajo, ker to je bla ucas farmhouse in oken spod se niso menal). fiju..

no pol sm sla z velikim olajsanjem mal po montroseju, mal po trgovinah pa tak malo..javla sm se, da bom poskrbela za sobo v kateri bomo mel halloween night, ker kate je rekla da nima smisla za okrasevanje. ko sm jz rekla, da je to men full u uzitek je rekla, da mi da denar pa nej okrasim kakor zelim. baje bojo prsle tud zenske ko hodjo na ladies night..mam ze polno idej:))buce, pajkova mreza, pajki...tu je tle full popularnu, usaka stecuna ma polno teh motivov...od umetne krvi, do iztaknenih ucev..okostnjakov..bljahh..too scary:)

no po soli sm otroke spet pelala u park, spet smo bli tam uro in pol..dokler mi ni tamala (suzanne) zaspala na gugalnci. ti otroc se ciz preterajo..sam domu pa neb sli:)) nick je spet fuzbal igral ves cas..ta je ciz nor na ta sport. usak dan ma trening, razn u nedelo. ko pride domu pa gleda fuzbal..skoz! to ni vec normalnu. to je obsedenost!! aja..ucer mi je kate povedala zaka georgia hod na fuzbal..ker je zacopana u trenerja od nicholasa:))) hehehe...men je blu tak smesnu. kate je rekla da kr zardeva, pa ciz je pridna ko je on zravn..ufff love is in the air:)

ja tamale so si zazelele da bi ble flower ladies (une puncke ko na porokah raztrosajo cvetje) na moji poroki. na moji poroki??? wtf:)) kaki poroki..ja pol so mi pojasnile, da one bi nosile take svetlo roza oblekce (skor take ko porocne), pa mele bi tud vencek iz rozic u glav...no pol so ble pa mal sokirane ko sm jima omenila to moznost, da bojo, ko se bom jaz zenila ze lepo u letih:))))))

tea time!! vecerja..pol grem pa mogoce malo vn...

uzivajte, till tomorrow..

baiiiiiiiiiiiiiiii************

Ni komentarjev: