četrtek, 25. oktober 2007

star of the week

georgia je bla "star of the week". dans ko sm jih prsla u solo iskat, je prnesla priznanje, itak sem jo full hvalila k mi ni blo ciz jasnu zaka bi bla ona zvezda tedna:) no in mi je hitr razlozila, da ona je bla edina k je zbrala useh 7 zvezdic u tednu (suzanne jih je mela sam 5) in da je zato dobila priznanje mrs Hamilton:))) kaku se te zvezdice dobi? anben na vej:) najbrz za kako nalogo al pa kj tazga...suzanne mi je razlozila, da ona pa pac ni te vrste otrok, da bi bla tuk pridna:))) sweet, ni kej:) ceprav ko je pa georgia iz razreda prsla s priznanjem..ufff kaku sm bla sele jaz ponosna..:)resnu!:) ceprav vem, da niso moji otroc, sam je pa dobr filing ko je "tvoj" froc pohvaljen:)

ja po soli smo sli direkt domov (zunaj dezuje) in spilat Wii. najpri mi je se georgia okrasila kartice, ki sm jih za vas napisala (prlimala je nalepke) pol se je pa se podpisala in pozor! opozarjam vas, da ne se ustrast velizga X zravn njenga imena. to mi je razlozila, da vam posilja velizga lupcka:) iiiiiiiiii no pr Wii-ju je blo pa tko. najpri sm se upirala, da men nikol niso neke igrce preterano potegnile (racunalniske pa sploh ne). nikul jih nism marala spilat. pol pa kr Nicholas ustraju, pa ustraju..pa me prosu...pol me je pa dobu tko, da je reku, da usi k so u tej bajt majo izdelano figurco u igrc (zberes postavo, obliko face, barvo oci, obleko, frizuro, obrvi...od a do z) in da tu ni prav da mojga lika ni. pa sm rekla..evo nej bo, grem nardit sebe u racunalniski obliki. ej kak zabavno! ma jz sm cepala od smeha, ku sm vidla kak je John (on si je dejansko full podoben), pa kaka je Kate, pa tamale..noro! no in mene smo kr zadel. pol je pa padla ena igra tenisa in men je je blo to wau:) dejansko ko zadans zogco pr tenisu, ti strese roko...mahala sm ko zmesana, Suzanne pa Nicholas sta se mi full rezala, ker sm se tko uzivela:) dans sm res tak razpolozena..itak ko sm zamahvala sm dajala se komentarje...kricala, smejala, vrtela, pac moj dan je dans:) zabavno je blo...super res..in tamali so dons neverjetno pridni. nobenih problemov z njim..mogoce tud zato, k men tok dogaja?:)

vecerja ucer je bla neverjetna. z otroc smo skp jel. usi skp. in tko georgia pokaze servet (nevem kak se napise, unu za posodo brisat) ki so ga delal u sol. usak je narisu sebe, se spodi podpisu in to je blo na enem servetu. usi ucenci plus slike. usak je dobu svoj servet domu(natisnli so jih veckrat). no in tko gledamo slike, pa so ble 2 georgie. ena mal leps narisana in druga cudna. tista k je bla cudna je bla nasa georgia, sam tega ni hotla prznat. pa tko gledamo pa rece john "georgia, jz mislm da je ta lepsa (kao ta cudna)" (sam zato da bi georgia prznala da je tist njena slika) no pa georgia kr trdila da neeee...da ona je ta druga. pa tko john opaz, da ta druga georgia ma ocala narisana, nasa georgia pa sploh ocal nima. pa tku ji to omen, pa ona se kr trd, da je ona ta lepa in bla bla bla...men je bla ze ta scena full smesna (nekak sm se spomnla nase, da jz sm tud vedno trdila da mam prav, ceprov sem deep down vedla, da nimam). no in po 10h minutah prerekanja jo tko john pogleda pa rece..."georgia, dokoncaj svojo domaco nalogo! al bi rada se prej svoje spegle poiskala?" :)))))))))



no ko smo pa povecerjal, je pa john ustal, da bo pospravu (vedno on pospravla po vecerji pa jz mu pomagam, ker tko hocem pa ceprav mi ni treba, kate pa kuha vecerje). no in ostal je neki pire krompirja, ki pa ga je hotu atraktivno vrzt u lijak (majo tak lijak da zmele zelenjavo pa use kar je mehku, tak da nimajo tuk smeti) in kaj se je zgodlo? u lijaku je blo mal vode in ko je tist krompir prletu u lijak ga je ciz pospricalu (pire krompir+voda) po njegovem crnem puloverju. njegov obraz bi mogl vidt. jz sm se tuk smejala, da sm se mogla drzat za mizo, ker mi je zraka zmankval:)) ja zabavne so vecerje. vedno:)

no dans grem mogoce vn plesat s poljaki in tle jih je 8. javla sm se ze zanc da bom vozila, sam nism pomisla na to, kako nas bo slo 8 u avto. pa te face mi prbijejo-teja ni panike, al mamo mini bus tle:))))) kga??? mini buS?:) nevem ce sm se tko ziher da bi vozila...:)

vem, da danes bo srecen dan...to sm zacutla ze zjutraj..zagotovo danes bo srecen dan...tudi to se zgodi:) kr taku mal...dans si pojem u dezju:)

s poljubcki, pozdravcki vasa ena in edina Teja :D

Ni komentarjev: