petek, 5. oktober 2007

perfect dinner:)

ejjjjjj...kak dobra vecerja! pa ne tok okusna, samo tok zabavna. kate je bla doma, johna se ni blo..jaz sedim za mizo, nicholas mi je pac neki razlagov, sam ga nism ciz poslusala:) (lah sam kimas, pa je zadovolen..tko ko vecina moskih:))) no anyhow..naenkat se je spomnu, da bi plesou. u kuhni:)))) no in dal je valda "najin" komad..in zaceu na much densat...in kje je dober part? kate je zacela densat na polno...in ka mi je preostal? valda se nism upirala...no in na konc smo usi trije plesal..cez par sekund so se nam prdruzle se tamale...fullllllllllllllllllllllllll dobr!!! pa smejal smo se full...no smesn je blo tud to, da dokler je nicholas komade zbirou se je full uzivu u musko, pol so pa tamale en komad zbrale, je pa tko prsu do mene, pa mi reku, da na ta komad pa ne bo plesov, ker je preotrocji zanga...:)))))))))))) kaka legenda. no sj...drugac mava s tamalim isti okus za musko. ja vem, da se butast slis, sam ce vas kj tolaz, on ma isti okus ko njegova matka. matka poslusa linkin park, oasis, muse, the killers, radiohead, evanescence + use na kar se da plesat....fuuuuuuuuul dobr! navdusena sm bla spet ciz...pa tko sva se pogovarjale, keri komadi so men kul..pa ona sam.."damn teja, we have the same taste"..khm..:)

no cez par minut je potem john uletu in se nam je sam nasmeju..itk...jz sm sla pol po fotoaparat in sm snemala tamale, ko so plesal "monster" dance..neka cudna spooky muska in blond puncka se uzivi ko da je posast in prou zavija z ocmi...bljaaahhh...ni mi blu usec. prevec so lepe za tak ples. trenirata balet tamale plus fuzbal seveda:)) nora kombinacija..:)

ko smo pojel, tamali spat, John je seu pa gledat tv..pol me je tko poklicu in mi reku, ce bi sla jutr (dons) z njemu in njegovimi sodelavci na poslovno zabavo:)) v edinburgh. Ja dOOOhh..:) itak da ja. tak da zdle ob 1h me pride iskat, greva u edinburgh na ogled mesta, zvecer pa vn..

kak bo, pa vam porocam jutri...

till then, bai bai, have phun, miss me:))

aja pa se to-matka tko dobr plese, da ti ni nch jasnu...men deluje stara tok ko jaz:) ceprav zgleda mau starejsa;)no pa da se napisem par stvari o njej...ona je cista zurerka. ne more iz svoje koze. se zdaj ne! stara je 44 let(cez 2 tedna bo) in prvega otroka je mela pr 36, potem dvojcici pa pr 39. do takrat je rekla, da je pa nonstop zurala(zdj pa gre zurat "samo" na vsake 14 dni ko ima ladies nights). use vikende je prezurala, med tednom pa hodla u sluzbo. Johna je spoznala ze na faksu in od takrat sta skup..sam a se vam ne zdi da je cas to grow up?nevem..men te scene zdaj ko ma male otroke so mal 2 much...

p.s. nakljucna misel iz knige ki jo berem..men je vrhunska:)))

"I could eat alphabet soup and shit better lyrics than that. " :)) Johnny Mercer

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

hej bejbi vidim, da je vsak dan oreng zanimiv...mislm da je to po tvojem okusu...dober žurej dans...sporč kako je blo...zdej je pa vikend pa to, boš mal več frej upam da :)...ja menda bomo šli tud mi zdej kej vn na kakšen deci :) hihi...hmm kaj pa ti piješ, ko bereš knjige z zanimivimi mislmi...pol litra viskija...liker...mogoče vodko...ahhhh kaku ti je lepu...majku taku mal cajta je minil odkar te ni pa se mi zdi že cela večnost...aja drgač sm pa vesela zate, da se ti zdi mal preveč, da si pr 44 čisti žurer z 3 otroci...ti me res ne moreš razočarat...ampak bejba ga pa nese...mislm da se ga bosta v prihodnosti nasekale k mine...sam prej se ga boš pa z fotrom john al kva že...

Unknown pravi ...

ne nism še čist končala..eno bol kratko...to naj bi bla ljubezenska pesem...sej ti boš zaštekala :)

MILAN JESIH
KRATKA JE BILA

Kratka je bila
noč,
dan jo je
malo podaljšal.



papa še tipkamo kmal...verjeten juter papa

Tadej pravi ...

ja cist huda druzina, fajn ga zuraj in komaj ze cakam na nov dan, ko bo nova dogodivscina in ne vsakdanjik kot ga eni prezivljamo na faxu :<
caw caw

Aljoša pravi ...

Hmm.. kako je blo na žurki Edinburghu? :)

tejcha pravi ...

hej stefkic..hvala za pesmco..i love it!! drugac pa hvala k berete moj blog in me spremlate..ja druzina je res-neverjetna!men pisana na kozo...ucas ocitnu mors fuknt letnik, da se ti kj tku lepga zgodi:)))) ma ej..res..kak mi je fajn da kr...mah..nimam besed. in se zdj nevem s cim klinca sm si zasluzla da me je john kliknu in povabu k seb..ni mi ciz jasn, kako sreco sm mela, da sm od nevem kok tisocih familij naletela na njih. ocitnu me Bog obozuje:)))) hehe

p.s.yoshi..ka si nestrpen?:)

Gregor pravi ...

hehe, mene tut zanima kako je blo na zurki. No Teja, povej nam kako je blo na zurki.. >:)