četrtek, 18. oktober 2007

short stories

ucer ko sm pobrala otroke u sol..to je blo smeha. ze zutri ko smo jih s kate pelale sm dozvela un prizor iz filma Matilda. predstavlajte si, da stoji okrog 40 petletnikov u 4ih vrstah in usi cebljajo. pride ven malo starejsa gospa (njihova ucitlca) in u trenutku usi utihnejo. kaka avtoriteta. unbelievable!! in kje je smesen del? no ona se postav pred otroke in jim rece ciz na hitr "good morning". tamali pa u en glas (tku ku u matildi:) "good morning miss Hamilton" (ko to izgovorijo zravn tak zavijejo z glasom, pa fuuuul pocas to recejo) jz si nism mogla kej da se neb nasmejala. kak dobro!:)

no ko sm prsla domov sm si mal odpocila, poklicala mamico:), sla u shopping za kate (tulipane sm iskala po celem montroseju pa jih nimajo), pol sm sla pa po otroke u solo. uprasala sm kdaj zacnejo hodt otroc tle u osnovno solo, ker men se je mal zgodej zdelu da 5 letne puncke hodjo ze u solo. no odgovor se je glasil, da oni hodjo u vrtec ko so stari 3,5-4,5 let, potem pa gredo u solo. men se je to zdel zlu zgodej pa sm mau povprasala suzanne pa georgio ce radi hodta u solo. in obe sta rekle, da solo obozujeta. o m g
no sj slika je bla mal drugacna ko sm nicholasa uprasala isto uprasanje.pa mi je hitr povedou, da mu je sola full bedna. pol je pa se dodal "ampk teja, klub temu da je bedna, se splaca hodt. si predstavlas kuk neumen bi jz biu ce neb hodu u solo?" LOL:))) sm sam prkimala:) i got the picture:)

no da opisem pot iz sole (sla sm jih pes iskat, ker sola je res bliz in zakaj neb sli pes ce je lep soncn dan). no ko sm prsla, so itk hotl it u park, k je nasprot sole. itk usi tamali ko koncajo s poukom letijo u park. men je blo pa tud prav-vsaj bajta ne bo u razsulu ce bojo zunaj. no ko so sli ze usi otroc iz parka (razn moji 3je:) sm predlagala da bi sli domu. kaj hujsga!!!! sam se mal, sam se mal..no ob 5h!! (ena ura pa pu po soli) sm koncno jih spravla na pot. in tko vprasam nicholasa ka je delou tam pr enmu krizu (ku sm vidla da je klecou). pa mi rece "molu sm". jz zacudena, ko vem da ne zna molt. pa mi razlozi "ves teja, tle so posebni kraji kjer se lah mol" pa sm mu rekla.."ne nicholas, mol se lahko kjerkoli in kadarkoli" in pol sm mu pac povedala par zgodbic iz gane, kak so tam ljudje molil pred jedjo, po jedi, na busih, na ulcah..in ka je naredu? sred ulce mi pade na kolena, da roke skup, zapre oci in neki brbla..jaoooo...cela ulca nas gledala. suzanne, ki ni vedla ka govori, je pa prslonila uses ob njegova usta. jaooooooo.. ker ga nismo slisal se je pa zacel drt "prosim te bog!!! daj teji briljatno zivljenje!" iskreno povedan, sm se skor stopila. brigal me je za ldi na ulci. najraj bi se se jz vrgla na kolena...:) ampk to se ni vse. ni blo 2 minute, hodmo hodmo...in se ustavmo ob nekem potocku. nobene hise nikjer, le grmovje in trava..in kaj zagleda nicholas u grmu?? fuzbalersko zogo. od navdusenja mi je skakou po celi trav in krical..."vids teja, zato mam tako rad boga!! lej ka mi je dal...moje zivljenje je popolno!" full sm bla vesela, da je biu tko srecen...in ni mi blo ciz jasn kako hitr je bog uslisal eno izmed njegovih prosenj:)

zvecer je sla kate na ladies night, jz pa john pojedla vecerjo, pol je gledal fuzbal (skotska je zgubla prot gruziji-kvalifikacije za evro 2008), jz pa nicholas sva pa u kuhni razpravlala o vsem mogocem. sprasval me je razne angleske besede, da je preveru, ce jih razumem. svasta:)

no zvecer sm dala slike na hi5, ker jih na ta blog ne znam dat:) jah kaj cmo..zatu pa klikn tale link in upam, da te vrze direkt na skotske slike. sam kdur ni registriran se bo pac registriru:) lazi to, ko pa da jaz sklicem pol skotske skup da bomo uploadal slike:) ni moznu:)

http://www.hi5.com/friend/photos/displayMyPhoto.do?albumId=115501937&ownerId=120046085&currentIndex=0 tle je album..

see ya, wouldn't wanna be ya:))

p.s. ucer je biu nas mack na operaciji. uses so mu odrezal. operacija bo stala okrog 1000 evrov..kate tega macka obozuje, sam jz res ne vidm smisla da se mu tle neki podalsuje zivljenje pa ga muc, k je res ciz bogi. ku je ucer prsu z operacije je zacel bruhat...jaooo..jz sm sla sam stran.men se taku smil.

drugac pa se zmer berem Nejca Zaplotnika in sm vedno bolj navdusena. vam izpisem del knige k mi je biu full usec!! (govori o alpinizmu)

"..gibati se na robu med zivljenjem in smrtjo se pravi resnicno ziveti. ne vem, ali sem to ze kje bral, a meni te besede veliko pomenijo. zakaj so ljudje med vojno veliko bolj pristni,zakaj sin spozna, kako je ljubil oceta, sele ko ga ni vec? zato, ker je smrt normalnemu zivljenju dalec, nepricakovana je, nihce ne misli na to moznost. ne igra se z zivljenjem, kdor zivi sredi nevarnosti, ki jih pozna in je nanje pripravljen. vsak clovek je pri sebi potreben potrdila, da ni le del mnozice, da ni le stevilka, in ce le najde podrocje, ki ga dviga iz mnozice, se ga bo oprijel, ceprav kazejo za njim, da je nezdrav, da je posebnez,..."

2 komentarja:

Unknown pravi ...

čav slikce sm pogledala...čeprav mi tale hi5 ni nč všeč...mi je nika pomagal da sm sploh pršla do tega :)da sm jih lahko odprla, drgač pa pokrajna je fajn pa mal arhitekture sm tud že lah vidla...kimi čakam da prideš domov da vide vse...:) miss u,tamali so res neki posebenga,fotke so tud fajn...tle je slab vreme...študentsko življenje teče dalje...dans se gre na študentsko areno :) ampak jaz nevem kam bom šla še :)...nč lepo se mej pa smo na vezi...aja knjiga...I like it...have a nice time, by by teo

tejcha pravi ...

hejj stefkic...hvala za novicke iz slovenije..:) super si k me tkole obvescas, da sm ciz na tekocem:) ja studentska arena..uffff...zakon! kuk bom mogla decembra nadoknadt:) ceprav..jutr grem mogoce vn mau densat..jeeeeahh:) ja sj slikce bom se dodala na facebook k bo pa po moje ti bol usec. ta hi5 je res pocasn pa cudn:) no lepu se mej, pa se slismo se kaj..uzivejte dans zunej:)

p.s.tle u UK majo tekmovanje, katero je najbolse mesto za zivet. ugante kter je zmagu! zmagala je prestolnica skotske in sicer edinburgh (vsi skoti ponosni, da so angleze nabil:)

no lp***