torek, 23. oktober 2007

the road to guantanamo

-to je naslov filma k ga morte vidt, ce ga se niste:p nima pa veze z mojim bivanjem tu, ma dobro:)

ja ucer salsa...jaooooo lusnu!!:) zmenil smo se, da gremo na festo u aberdeen u soboto (international salsa party, neka la rumba night). clo mal tecaja na zacetku, pol pa ples do 3h zutrej. yeeeeeeeeeeeeeah! kdo gre? jaz pa 3je upokojenci:))))))))) samo to ni bistvo! bistvo je salsa-remember?:) full mi je blo smesno, ko smo se po tecaju (k smo ga kr podalsal za pu ure) usedl za mizo in se menil glede prevoza mi je blo smesno, ker sm za trenutk pomisla, da sm u druzbi frendov (slovencu) in da se menmo kaku bomo sli na festo:) jaoooo...in pol me je zadel-teja!!! al nis u trebnem:) full dobr, polno smeha...zakon vzdusje...

iskreno povedan, komej cakam, ker na salsa (pravi salsa zabavi) se ubistvu nism bla. no bla sm ene 2krat na morju, ko smo tko zunej plesal, pa 2krat u trebnem:) sam tu ne steje:p

ja ucer smo jemal neki, kar dejansko se nkul nism vidla..taku lusnu:) si predstavlate kaku fajn bi mi sele blu ce bi plesala s kakim mladim?:) hja..sm pogruntala, da men salsa tuk pomen, ko nicholasu fuzbal.

no pustmo salso, ker se bojim da se bo usem zagravzala ker tok govorim o njej. ka sm se pocela te dni? instalirala sm si msn:), ceprav zvecer net full steka in me kr pogosto dol mece, mal sm na maile odpisvala (ker sem mela ljubi cajt), mal chatala po google talku...dans sm pelala tamale plavat in mogoce bom sla se jz plavat drug tedn:) ja zapolnila si bom urnik. premal sm aktivna se mi zdi. zdj ko mam dejansko cas za sport se pa kr neki izmikam...en dan na tedn mam salso, en dan bo plavanje, baje majo tud odbojko tle (kar bi blu kr prelepu da bi blu res), fitnes lah tud...uffff morje moznosti. sam prjavt se je treba.. ja med drugim mam zdj tud dolge nohte:))))) ja mami vem, da ne mors verjet:)) sam kr zrastl so..zdj sm pa ciz u tem da si jih urejam pa tu...dejansko mam en del vec:) ja pa se tu..ucer sm se postrigla:) frufru na mal krajs, ker ze nism nch vidla in kate je mela slucajno skarje za lase doma (vec vrst) pa sm kr krajsala..super je:) zdj spet vidm:)

ja dans po sol smo sli drugac spet u park, pa je mela suzanne medveda sabo, ki je biu tuksn ko ona. in jz nevem-tamala se kr pogovarja s temu medvedom. men tu use mal freaky deluje, ker ta tamala zivi u svojem svetu. gre na gugalnco, na drugo da medveda in me pros ce ju lah guncam. pa recem...ja itak ni panike. pa njo zacnem guncat..itak..pa prav..."ja ka pa medo?" pa jz recm-"kua? medveda nej guncam?"(park povn tastarih, itk so misl da sm zmesana tam enga medveda guncala). no in sm lepu-njo pa njenga prjatla zaguncala...khm. ko smo prsli domu se je pogovarjala s hrusko pa jabukom. spoooooooooky!!! ona tu kr neki zacne bluzit, da kako je lah (jabuk namrec) tak da se tko obnasa do nje (do hruske). ja svasta!!ja pa ko ona govori sale, ki sploh smesne niso. oooo suziii:) dans je bla sala dneva "zvecko bi rad" pa rece drug "zvecka za bedaka" wtf??? ha ha ha. very funny suzi. bravoooo:)

ja pa Nicholas se dere u spanju (ce mamo sreco, samo govori), pa tud hodi u spanju. usak vecer tko ob 11h do 00h se zacne drt ko zval...pomoje sanja da ga kdo lovi al pa kej..kr smesen prizor ubistvu:)

no se kej novga? vesela sm usazga vasga maila ko mi pisete da me pogresate..ja jz tud vas full!! res..sj sm vam rekla. pogresam vas tko, ko kuza pogresa svoje brikete. ce pa tu ni dost pol pa nevem:p

ucer sm tud sfinisirala knigo Nejca Zaplotnika - pot. brala sm jo do 2h zutrej ker me je tuk potegnilu not. ja prot koncu je zmer najbols...sam jezusssss...kaku sm tulila na konc:) za ne ustavt:) jz nism misla da bo kr umru?!?!?!? ubistvu sm vedla sam sm se do konca prepricvala da bo prezivu. ja vecna optimistka:) no in kniga se tko konca, da se Nejc pac na konc neha javlat. in njegov prjatu ko sta skp hodila na ekspedicije, pove o tej nesreci (zasul ga je plaz) k ga je doletela ko je biu star 31 let. njegov grob je u himalaji..res pretresliv. ma mene je ciz sokiral. k celo knigo sm se nekak dostkrat poistovetla z njim. samo je pa res, da to bi se slej ko prej zgodlo, ker nejc je biu prevec zalublen u gore, da bi nehal s plezanjem. blo je uprasanje casa(ker ce mas cilj preplezat vseh 14 osemtisocakov na svetu, ja ni vrag da te en ne bo pokopou)...uglavnm ce bo meu kdo cas..toplo priporocam. ceprav ze veste konc:) sam sj je useen-njegove misli, priceless.

zaklucla bom s parimi odstavki iz te knige..upam da so vam vsec...

sm glih kar ugotovila, da so to kar dolgi odstavki...:))) jih bom res samo ciz na kratko dala...so pa cele strani njegovga neverjetnega razmislanja k so mi bli noro vsec.

"...da bom lahko zivel in se smehljal v druzbi, kadar bi najraje krical in na silo odpiral oci ljudem, ki slepi tavajo po mravljiscih mestnih ulic, zaverovani v nekaj, kar je v meni popolnoma propadlo, se preden se je rodilo. hitijo zaverovani v stehnizirano, zmaterializirano, plehnato, polosceno, pozigosano in predalckasto civilizacijo, ki ima tehnicne definicije za vse pojave na tem svetu in birokratske obrazce za vsako porcelanasto duso bednega stremustva...

...zato bom obstajal, se kar naprej obstajal in skusal biti ziv spomenik brezplodnega zivljenja.."

"...naucili so me cakati na ljubezen in ljubiti cakanje, ki je lepse od dejanja samega, naucili so me veseliti se drobnih stvari, ki so na prvi pogled videti cisto vsakdanje, in ne le hlepeti za velikimi dogodki na mejah svojega bivanja. spoznal sem,da lahko dosezem tudi tisto, kar je videti neskoncno dalec, nedosegljivo, ce le hocem biti enako neskoncno potrpezljiv, ce se le znam podrediti enako nedosegljivemu hrepenenju.."

p.s.zdj berem knjigo Arturja Sterna-metabiologija. na trenutke me je prav nasmejal ze...sj vam zaupam kako socno iz knjige. seveda ob naslednjem javljanju:)

do takrat pa lep otroski pozdrav, civ buc bav:)

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

hej teja lej zdej mam pa tud jaz mal cajta...pa ti lah mal več povem...k do dans sm pa skos neki počela...seveda za faks...:)dansm pa spala k ubita ponoč in popoldne pa zdele grem...tle v lj prav oreng dežuje naši so šli vn u bakusa na pravno fešto...jaz sm pa kr tle v fletu me je cimra jana prav fajn podepilirala mam gladke noge :)...prej mi je super fajn južno nardila...jutr pa jaz njej...jutr sm frej faksa-kuham...:) zdej k si se postrigla bi se lahko mal slikala, da bi še mi te mal videl, kaku lahku videš :)...kva pa tastari od nikolasa rečejo k je tamal polnočnjak :) ampak res strašljivu...buh ve kakšno družinsko skrivnost boš še odkrila...tamal pa vrjeten nima prjatlu pa se mal men s čimer pač je možnu...kaku pa nesrečno poročeni par...se mata že kej raj, zadnič si pisala, pa nism mela cajta tuk dolgovezet...sam pomoje je bil že kakšen škandalček vmes...pa pol ni nikul več tako kot je na začetku...on hod na službena potovanja, ona na ženske večere...mogoče je pa to škotski način življenja....sam kuker si ti govorila se tud pogledata ne...jaz ne razumem kako lahko pol sploh živita v isti hiš...ka pa k so sorodniki na obisku? pa veš kaj me še zanima a sta prjazna en do druzga?...no ja to je res k mehiša nanizanka :) dost o tem...nč se jutr kej tipkamo...pa boš še kej novga povedala...aja za nov let je aljoša reku da je skor vse zasedenu, sam da bo prek kšota še neki organizirano...sporoči drug teden...švoh kaže vse skup :) ah sej bomo videl kako pa kaj...ajdi lahko noč mačka :)

tejcha pravi ...

"zakaj se mi je zdel da bo tko?" (glede novga leta mislm). ma prav briga me ce je ze "SKOR" use zaseden..ce je skor, to pomen da ni se vse zaseden in mi ne rabmo 5 bajt, rabmo sam eno! matr... aljosa!!! ma kr neki...glede ksota pa tku..men je blu lan super, sam dejansko letos za novlet neb gledala dolocenih oseb spet...jz bi bla rada s PRJATLI

p.s.kate pa john nista nesramna drug do druzga. sploh ne. nevtralna sta:)

Marko pravi ...

vedve pa ste :) mate svoj open talk...torej teja te kej zebe p2...tle nas, razn kadar nas ogreje alkohol(a ne stephanie)...drgač pa novu letu itak jst bom prnesu petarde(al neki glasnega) in šampanjc, ve pa poskrbite za bleščice in ostalo...parti bo kjerkoli že bo al se bomo sankal med vinogradi al pa kepal okrog kšota...ajdio

tejcha pravi ...

mare!!:)hvala za tolazbo..no sam da bomo skp! kjerkoli ze..mas prav:) zebe me pa nch..kar sm tle je blu u ceumu mescu 1 dan dezja pa en dan oblacnu..uglavnm..skoz sonce in skoz okol 10 stopinj. (tle gre redko pod niclo) tko mi je john reku..sam tud ce je naprimer 5 stopinj pa zravn piha, mas vseen filing da si u druzbi eskimov:)

kumej cakam nov let!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

p.s.blescice+ves kic zagotovljeno..ane stefka:D

Unknown pravi ...

ja lahku si jelka mare, ampak sam zato k si velik :)...hecam... teja bo pa tiramisu nardila, ga že čutem v ustih...ja me s tejo poskrbiva za svečke zlati prah za na obraz, fantje ga lah date pa na svoje kosmate noge, k tam se itak ne vid :) ...al pa se, če bo kdo hotu videt moje joške :)...:) uglaven če zmanka bleščic jih s cvičkom pričaramo...novo leto :)