sreda, 24. oktober 2007

moraliziranje:)

ucer ko smo z nicholasom iz sole..nam en mali fantek nasprot hod..in tko nicholas men rece "teja to je najbol prfukjen clovk kar jih poznam" in tamalmu je slu kr na jok. men pa zivc pocu. ups...in sm zacela sred ceste se drt, da ne sme bit tak, da ne sme tamalga zalt in da ni blo prav kar je naredu. tamal nas je pozdravu pol in seu dalje. seveda se moja pridiga se ni zaklucla in sm mu se u avtu 5 min moralizirala. ciz se mi je zmesal, ker sm vidla, da tega tamalga vsi zbadajo..in tud Nicholasu sm vidla, da mu je slo kr na jok, ker je vedu da ni prav naredu. pa mi tko rece..."teja ampk prsezem..ta je res prfukjen" pa sm rekla.."ja prav, pa mu odzdrav pa pejt mim nega, ne pa da ga iz nule tak uzals. zaka bi biu ti tak ko je on..bodi bolsi." no in s tem se je debata zaklucla, tamale so me z odprtimi usti poslusale in nakonc je suzanne dodala, da "sj ves teja, on je moj prjatu. jz ga pa ne zalm" sweet.

kaj je blo dans? gremo iz parka(tkoj po soli je vedno park) in ko zanalasc..gre isti tamal:) spet mimo nas. tokrat je na moje veliko zacudenje Nicholas prvi reku "hi", tamal nam je odzdravu in sli smo dalje. wau. sj ni tku tezku kj dopovedat:) sam zdj me je zaskrbel..a ga vzgajam u hinavca?:)

se ena cudna stvar se mi je dans zgodila. hodm po centru Montroseja(sama sem sla na sprehod, mal po stecunah..) in tko grem po ulci, da bom sla u avto pa me ena zenska (starejsa) zacne full pozdravlat pa kr cvekat z mano. ej men nch jasnu. znana mi je bla full, sam nism tocno vedla kam naj jo dam (lah bi bla kaka matka od kakega tamalga, ko se vsak dan srecamo. lah bi bla kaka upokojenka s katero smo na salsi skp...) no in ona me zacne sprasvat kako je kaj pecivo uspelo, ki sm ga pekla...ce sm najdla sestavine vse..in pol mi je KONCNO vzgal!! to je una prodajalka k je z mano premetala celo stecuno, ko sva iskale puding pa vanilijev sladkor. wau!! spomnla se me je:)) pa se smesnu je blu tu, da mi je pol povedala, da je po 2h dneh najdla puding in da ce ga bom se rabila, da se naj kr oglasm. ja svasta:))

vidm da vas tud zanima kak je kaj vreme tu. kar sem tu, pa sem ze skor en mesec, smo mel en dan dz, pa se to je ciz na izi padal, drugac pa kake 2,3 dni oblacno in to je blo to. drugac pa skoz ampak res skoz sonce...sploh ne morem verjet, da je jesen..ponavad podnev tam okrog 10 stopinj, tud do 15 gre. sam ce pa piha je pa full bol hladno, pa ceprav sonce sije. smesnu je pa to, da so mel ceu poletje dez. julija je blo tko, da je biu usak dan dez. prenehal padat je sam za kako urco na dan. oooooo safr:)

ja se eno stvar morm oment k me je pa dejansko sokirala..smo delale s tamalo domaco nalogo, pol je pa se mal risala(suzanne). in potem me sredi risanja vprasa "teja, kaj bos ti v prihodnosti?" o m g. kak sok zame. zaprla mi je usta. namrec to je uprasanje na katerga sm si prsla odgovort na skotsko. kaj sploh hocem u zivljenju, kaj me zanima...etc etc. in tamala, stara 5 let, mi sred belga dne zastav to vprasanje. moj odgovor je biu beden saj vse kar sm lah izdavla je blo "nevem" in se zastrmela predse. in da je prekinla to bedno tisino je na sreco sama od sebe zacela "ves kaj bom jaz? jaz bom srecna." (zravn mi je pa pokazala sliko, ki jo je narisala in sicer na sliki je bla mavrica-od oblaka do oblaka, sonce pa hisa) dodala je se "tle bom zivela, pa srecna bom" wau..kak kul. sj ka pa si lah vec zelis kot biti srecen? neverjetno da eni pr 21h odgovor na to vprasanje se zmer iscemo(vendar me tolaz tu, da eni se pr 40ih nevejo ka bi s sabo), ona ma pa pr 5h odgovor na vsako vprasanje. noro. ceprav ko mi je razlagala kako bo srecna, se mi je v mislih non stop vrtel Presernov verz "gradove svitle zida si v oblake.." ampak pustimo. jz sem seveda prikimala in se strinjala z njenimi sanjami. naj uziva...ona je cisti sanjac in mogoce mi je tud zato bolj simpaticna od georgie.

ja u sol je georgia ciz divja. usak dan mi novga fanta predstav:))dans je prvlekla enga azijca(tako lusen tamau da res lah sam gledas, direkt za u risankO:) in azijcek se je dru.. "you nasty georgia" jz sm itak pokala od smeha, njegova matka pa tud..pol se je pa tamal za glavo prjel pa izjavu "ahhhhh...kaku bom sploh kdaj locu georgio pa suzanne":)) hehe..ja..tamale je, ko jih prvic vids res nemogoce loct. identicni sta.

dans iz parka je su z nami se en otrok John, in tamali so skoz igral Wii. sj verjamm da je kdo med vami k to pozna, sam naj razlozim za une k te igre ne poznajo. to je namrec igrca za na tv, u rok pa drzis neki k je podobno upravljalcu in obnasas se kot da si na igriscu. ce igras golf mors isto zamahvat pred tvjem, lah se boksas in dejansko skaces ko opica pred tvjem (zgleda dokaj cudnO:), lah igras tenis pa zamahujes ko da mas lopar u roki...sj je reku Nicholas, da bo tud mene naucu:) sam sm prosila, da ko ne bo publike:)

no toliko za danes..se cujemo jutri ali pa dan za tem...pa plizzzzzzzz dajte se kaj zment za novlet..kot bi mignil bo tu:)

lubcke vsem*******

2 komentarja:

Unknown pravi ...

drgač je čist fajn, da si kdaj hinavc, da ne prizadeneš ljudi...npr. rečeš men da mam lepe hlače na korenčka, čeprav so hlače na korenčka grde...in to itak skos počneš - white lies...a si ti zdej zato hinavka?..da, ampak maš vsaj eno prjatelco več...no to je pa ista zgodba k z nikolasom ... tamala ma pa čist prav, itak vsi skos iščemo srečo...če je ni, je vse zaman...vse brez cilja..pol si pa depresiven itn...ej ne smeš delat razlik med otroci vse moraš met enakomerno rada...drgač se bodo začel kregat :), kar zna bit pa zabavnu za nas :)...joj kukšna štacuna da po dveh dneh najdeš puding...jutr ne ajd bejba...grem še mal za faks pisat..:)

Tadej pravi ...

hehe tole mi je se vedno ostalo v spominu you nasty ....
komaj čakam ''to be continued''

poljubček tudi tebi :*